SEO taktike, istraživanje ključnih reči i konkurencije na Google, mala edukativna škola.

Za dobar SEO morate znati osnove, a to su ključne reči, mnogo toga je pisano o tome pa ću i ja nešto dodati.

Kako istraživati ključne reči po kriterijumu web prometa i konkurencije, mala šema.


Da bi ste se rangirali za neku ključnu reč, morate znati dve stvari:

  • Web promet date ključne reči,
  • Google konkurenciju za datu ključnu reč.

Cifre su ovde različite, ali morate znati kako se rangirati u svoj toj gužvi. Moj savet vam je da počnete skromno. Morate znati svoju konkurenciju, i to kojeg su Ranga stranice, koliki im je index broja stranica i koliki im je broj eksternih linkova. To se sve mora znati, a ponajviše koliki je broj web sajtova u toj branši koji se takmiče za datu ključnu reč.

Neke statistike govore da je najbolje rangirati se za ključnu reč gde konkurencija dostiže do 10.000 web stranica i sa prometom do 1000 pregleda mesečno, gde nema velikh sajtova sa visokim PR ( rangom stranice) i čuvenim sajtovima kao što je Wikipedia ili Youtube ili tome slično.

Rezime.

U vašoj dnevnoj rutini treba da bude uvek traženje određenih ključnih reči za koje pokušavate da se rangirate, to može biti za više ključnih reči ako je blog u pitanju.

Comments

Popular Posts