Internet, PPC kao mogućnost zarade za praznike, mala eduka.

Nešto će mo pričati o mogućnostima prodaje nekih proizvoda u praznične dane, pogotovo za Novu godinu, jer je primećeno sledeće....

Kako najbrže do web prometa u praznične dane, dobra prilika,


U praznične dane ljudi najviše kupuju. U Subotici je pravljena reportaža koja govori u prilog tome.

Po nekim studijama u inostranstvu online kupovina je povećana za vreme novogodišnjih praznika za 8,5 %, i to je činjenica.

Kako iskoristiti ovaj trend najbrže? Najbolje je pomoču oglasnih mreža kao što je Adwords ili E target kod nas, jer na taj način možemo naš internet uposliti da radi za nas.

Istražite ključne reči kao što su " poklon za novu godinu", ili "novogodišnji poklon" i radite marketing, možda se nešto i zaradi ali kratkoročno.

Za dugoročne rezultate vam treba sajt ili blog i redovna promocija, jer od toga zavisi koliko će biti uspešni rezultati na internetu.

Rezime.

Morate imati dobre parametre za PPC promociju, možete i angažovati i neke stručnjake, i to je to, srećni predpraznični dani.

Comments

Popular Posts