Web marketing, šta je konverzija saobraćaja na internetu.

Danas ću nešto napisati o tome šta je konverzija saobraćaja na internetu, to vam može pomoći i popraviti vaš web marketing napor u tome da uspete na netu.

Koliki je značaj konverzije vaših posetilaca na internetu.


Konverzija je broj posetilaca vaših stranica, bilo da je to blog, video ili prodajna stranica, koji kupuju, klikću ili na neki drugi način zarađuju novac.

Da li vam treba veliki traffic-ing? Ako je konverzija dobra tada vam možda treba neki osrednji promet na stranicama. 

Ako je konverzija velika tada je ona 2%, a možda i veća. Ona zavisi od vrste marketinga kojom se bavite. Ako govorimo o organskom saobraćaju, tada je važno da je jako targetovan tj. da je ciljno orjentisan tačno usmeren na neku ciljnu grupu. Tada imate veliku konverziju.

Sve ostale vrste marketinga kao što je e-mail marketing, video marketing, marketing clanaka i dr. isto zahteva ciljno orjentisan pristup.

Zaključak.


Vaš marketnig napor mora biti usmeren na to da uvek imate na umu određenu ciljnu grupu, za početak, ali postoje i neke druge stvari koje mogu pomoći u ovom naporu, o tome će biti reči kasnije.

Comments

Popular Posts