Web marketing, kako naslov ili tema email-a utiče na konverziju vaših stranica, mali prikaz.

Naslov vašeg teksta je jako važna stvar za konverziju vaših kupaca. Objasniću nekoliko reči o tome, nadam se da će vam se svideti.

Kakav treba da bude naslov.


Naslov mora da bude izazovan i čaroban. On mora da privuče pažnju posetilaca na vašu temu. To je ono što posetici prvo vide.

Naslov vašeg videa, članka mora biti bogat sa ključnom reči za koju se optimizujete. Bez ovog ništa, nećete imati dobar internet promet i vaš web marketing će biti slab.

Uvek kontaktirajte Google keyword planer tool. Tražite ključne reči koje su dosta posećene i gradite stranice bogate za tu ključnu reč.

Možete raditi i famozni Split test ili A/B testiranje stranice, o tome imate na servisu Gooogle Analitcs. 

Postoji i jedan servis besplatan, pomoću koga možete da vidite na kojim mestima u stranici su aktivni vaši postioci to je Crazi Egg. To vam toplo preporučujem.

Zaključak.


Radi bolje konverzije proučavajte vaše naslove i vodite računa da su optimizirani i privlačni za čitaoce. 

Comments

Popular Posts