Pages

Saturday, 29 November 2014

Naš internet, kako poziv na akciju utiče na konverziju vaših web prikaza, mali diskurs.

U ovom tekstu će biti reči kako poziv na akciju utiče na konverziju vaših web prikaza, ovo je važno da se zapamti.

Šta je poziv na akciju.


Poziv na akciju je apel upućen potrošačima da urade nešto što vam je krucijalno u vašem web poslu. Internet jednostavno tako funkcioniše. Bez toga nemamo učinka.

Kako izgleda poziv na akciju. To je grupa reči koje obično nalazimo iznad opt-in forme ili mesta gde se ostavljaju ime ili email adresa. To može izgledati ovako...

Molimo da ostavite svoje ime i email kako bi dobili ovaj besplatan internet kurs.

Poziv na akciju je i poziv da se nešto plati ili kupi. To je obično reč: Kupi odmah... 

Na taj način konverzija vaših stranica može biti veća. Važno je eksperimentisati sa rečima jer male izmene mogu dovesti do velikih rezultata.

Zaključak.


Morate uvek apelovati na vaše posetioce kako bi oni znali šta je važno u tom trenutku, što vama ide u korist. Konverzije su veće kada postoji poziv na akciju.

Post a Comment

Copyright Text