Vera ili nada.

To je pitanje koje mene često pogadja. Šta je važnije da li vera ili nada. Najvažnija je vera u Boga jer nam to daje snage da izdržimo sve nevolje života, kojih ima jako puno. Nedavno sam čuo za jednu blogerku koja bloguje za novac bila je ajko siromašna ali je verovala u Boga i mogućnost da može da se zaradi od običnog bloga, i ona je uspela , što mi je mnogo drago.

Nada je nešto što je blisko veri, ali nije isto, jer nada je pokretač isto kao i vera ali na drugačiji način. Nada nas pročišćava od svih inhibicija i rebalo bi češća da je evociramo, kako? Tako što sklopimo oči i mislimo na poželjan ishod, to raditie uvek kada vam je teško, jer naši duhovni potencijali tada rade u korist nas i pomažu nam tajno da toga mi nismo svesni.

Moj Otac je strašan vernik. Ponekad ide u Crkvu i moli se za našu poridicu, moja majka isto tako, što mi je drago jer su spoznali Boga.

Čujemo se kasnije....

Comments

Popular Posts