Uspomene moje bake.

Moja baka ima divne uspomene. Sve se proteže počeći od prvog svetskog rata za vreme bivše, pa sve do modernog doba. Čudno je to koliko stari ljudi imaju uspomena, valjda se u starosti aktiviraju. Voleo bih i ja da svojim budućim unucima pričam razne priče iz prošlosti. Imamo svi neke uspomene to je tako fanky.

Moja baka je pravi laf. Uvak me nečim nagradi kada odem do nje. To su obično SLATKIŠI ili po koji dinar, koji mi je preko potreban. Zato sam ja svim srcem za svoju baku. Jer ona je puna mudrosti i može me naučiti raznim stvarima u životu. I toje to BRAVO SVIMA ŠTO IMAJU BAKE!!!

Čestitam Bakama što su dobro odgajali svoje unuke i oni su postali pravi ljudi. Bore se za život u ovoj nemaštini kako god znaju i sanjaju da zarade državnu penziju. To je ono što nas može spasiti u uslovima ove nemaštine ŽIVELA PENZIJA !!!

Do slesećeg vidjenja pozdravčić.






Comments

Popular Posts