Moj Tata je heroj !!!!

Moj Otac ima ogromne kvalitete. Pomaže mi uvek koliko može, i na tome sam mu mnogo zahvalan. On je za mene moj lični heroj. On zna sve i jako sam ponosan na njega. Kada mi je bilo najteže on je bio tu da mi pomogne. Šta bih ja bez njega. On me ispunjava u svakom pogledu. kada mi je teško, ja pomislim na njega, i odmah mi je lakše. Svaki otac je nešto što je od neprocenjive vrednosti.

Moj tata ume sve. Popravlja osigurače, menja sijalice, što je i mene naučio. Naučio me je mnogim stvarima u životu. Kako sa ljudima, kao sa neljudima jer i toga IMA!!! Šta bih ja bez njega, ništa bio bih strašno otužan. On je najače oružije u mom arsenalu. Moja mama je isto tako draga i neprocenjiva i jako je volim, ali je Otac nešto što bi svi trebalo da poštuju.

Najzabavnije mi je bilo kada smo Otac i ja išli u prodavnicu diskova i on mi je kupio disk Enerike Inglesijasa. To je inače moj prvi CD koji sam kupio. A električna gitara i moje avanture sa bendom koje moj Otac sve pratio su mi ostale u sećanju. Sve je to lepo, samo što nemam posao, voleo bih da ga nadjem i na neki način obradujem Oca, ali se nadam da će i to doći na red.

Do sledećeg pisanja dovidjence.....

Comments

Popular Posts