Moj Otac inžinjer.

Ja volim svog Oca jer je mnogo sposoban čovek. On je završio velike škole u vanrednom roku, sa svim dobrim ocenama. Zvali su ga sa fakulteta da nastavi dalje usavršavanje ali on to nije pristao nego je hteo da se ženi, pa je upoznao moju majku, i tako je došlo do tog braka. Njihov brak je dosta skladan i uvek se dogovaraju o svemu. On pokušava na sve načine da mene i moju sestru izvede na put, kako bi bili ljudi namestu, nadam se da je uspeo u tome pošto, smo mi činimi se dobra deca.

Moja majka je uvek uz mog Oca, on je savetuje i vodi kroz život, da nije njega neznam kako bi smo se snašli, zato se nadam svakom dobru. Moja mama voli mnogo da troši novac na neke stvarčice koje nisu toliko potrebne obitelji, moj Otac to kontroliše , tako da je sve dobro.

Moja sestra se dosta namučila kreoz život imala je nekoliko hiruških intervencija, ali se sve dobro završilo Hvala Bogu da je tako. Tu smo se svi mnogo sikirali i patili, ali je sve ispalo dobro. I eto to je to, do sledećeg vidjenja dovidjence....

Comments

Popular Posts