Jedna čokolada i smeh.

Jedete li čokoladu, ja pamtim razne stvari vezane za čokoladu, sada ću vam saopštiti jednu.

Jednom prilikom sam bio na treningu i vrećao sam se kuću. Kod sebe sam imao u dzepu nekog novca, i poželo sam da kupim sestri jednu čokoladicu Twiks. Došaš sam do prodavnice i kupio famoznu čokoladicu. Stigao sam kući i rekao sestro - Kupio sam ti jednu čokoladu. Ona je uzela čokoladicu i pojela. Bila je vrlo zadovljan i srećna. Što me je oduševilo i mislio sam kako je to lepo kada nekome nešto pokloniš.

Poklona ima raznih, ali mislim da je čokoladica jedan izvrstan poklon, jer je to ipak nešto lepo i fantastično. Možete i vi tako, poklanjati razne stvari drugome, svojoj porodici i rodjacima, jer je to humano i čin vaše dobrote, koja će se na neki način vama vratiti, kroz život i uspomene. To stalno radite i bićete srećni, jer je lepo videti kada možete nekog usrećiti, mislim da je to prava stvar. Tako i vi budite dobri jer je dobrota nešto plemento i to se nikad ne zaboravlja. Ko je kome pomogao, taj je ostao u sećanju te druge osobe zauvek.

To je bila ta pričica, a vi navalita na čokoladu, i to je to....

Comments

Popular Posts