Ima li krokodila u bari.

Kod nas u Srbiji je važila izreka, mala bara puna krokodila, da li je to atraktivno i danas?

Srbija je mala zemlja, da li ima kriminala u njoj? Ja mislim da ga ima i danas, ali mi o tome ne znamo puno, jer država više ne piše puno o tome. Da li postoje klanovi koji rade nešto protivzakonito to ne znamo. Ali pored toga ja ipak mislim da postoje takve grupacije. To su ljudi koji su dobro prikriveni i maskirani, tako da o njima niko ništa ne zna. Moj predlog bi vam bio da ne zalazite po mračnim pabovima na periferijama grada, koji izgledaju oronulo i napušteno jer po nekim mojim informacijama tamo se okuplja takvo društvo. Oni više nisu na vidljivim mestima u VIP ložama, nego na skrivenim i neprimetnim mestima i stalno menjaju lokaciju.

Kriminal u Srbije je jako loša pojava, zašto? Zato što to utiče na rejting naše zemlje u inostranstvu. Ukoliko strani investitori procene da smo krimogena zona, onda oni neće doći u Srbiju. Zato radio i televizija treba stalno da objavljuje rezultate policije u hvatanju kriminalaca, jer su te vesti aktuelne i značajne za državu. Bez toga ne možemo ući u EU, jer je to jedan od uslova. EU traži uredjene zemlje u kojima nema velikog kriminaliteta, zato vas molim da ukoliko primetite nešto sumnjivo to javite policiji, jer je to dobro i korisno, sa više strana.

Mafija je uvek prisutna u svakom društvu, ali kako sa njom ili protiv nje, samo uz pomoć policije koja će rešiti i te zamršene slučajeve. Eto to bi bilo to...

Comments

Popular Posts