Duhovnost nije laka stvar.

Da li ste se zapitali da li je duhovnost laka stvar, ja mislim da nije, a videćete i zašto?

Duhovnost se uči kao i svak stvar u životu, kako? Tako što se proučavaju spisi koji nam govore o tome šta i kako Bog upravlja ljudima i kako vlada vaseljenom. Ja mislim da je Bog dobar i da pruža obilje milosrđa i dobrote ali da li dobija svako, mislim da ne, pojedinac se mora istaknuti na neki način, da li je to molitva, post ili neko dobročinstvo. Ko čini puno dobrih dela, taj će sigurno od Boga dobiti nešto za uzvrat. Šta bi to moglo biti? To može da bude, novi poso, blistava krijera u muzici ili nešto drugo. Bog ispunjava sve želje srca, samo se treba iskreno obratiti i moliti se stalno. Bez toga se namože ništa.

Bog nije prevara i Bog je realnost, jer ovaj naš svet je nastao upravo tako, Božjom milošću. Bog je milostiv i ispunjavač jer je njegova ljubav prema vernima neizmerna. Kako Bog pokazuje ljubav, tako što ispunjava molitve vernima, kako? Tako što ima svoje Božanske moći i pomoću njih on to radi. Mi svi smo u milosti Boga i to kako, tako što smo mi njegov narod, i On je naš Bog, koga mi slavimo i proslavljamo. To su istine koje bi trebalo da znate. Mislim da svako ko iskreno moli , taj i dobije, i to je tako. Morate biti svesni da Bog ima svoje vreme, a mi svoje za Boga je naš jedan dan kao njegovih hiljada godina, i to je prava istina.

Molite se često i iskreno i sve će biti dobro....

Comments

Popular Posts