Dnevne cipele.

Dnevne cipele su dobra stvar. Prepešačite sa njima dosta kilometara, trebalo bi im odati neko proiznanje. Ja im odajem poštu, jer su to deo moje garderobe koju najviše volim. Cipele su unikatna stvar, trebalo bi dati orden za inovatorstvo onom ko ih je smislio.

Elegantne cipele su deo garderobe koje vas čine ozbiljenim čovekom. Pogotovo ako idete na poslovne sastanke ili polažete ispit. Malo je falilo da padnem na nekoliko ispita zbog loše obuće. Jer se danas sve gleda.


Razgovarao sam sa jednim čovekom koji mi je rekao da po vrsti obuće procenjuje karakter čoveka. Ako je obuća otrcana onda je on malo nesrećan i zapušten, ali ako ima odličnu obuću, onda je situiran i ima neku životnu perspektivu. Ja obično nosim PATIKE. Zato ura !!!!.....za sport, jer je to nešto što je mnogo važno za nas mlade a bogami i starije. I eto to je to.

Comments

Popular Posts