Da li kompijuteri štete zdravlju.

Mnogi se pitaju da li kompijuteri štete zdravlju, ja mislim da ne, pošto na INTERNETU možete naći raznih informacija o ishrani i zdravlju. Kompijuteri nove generacije zrače jako malo, tako da nisu štetni nego korisni za život.  Navešću jedan sajt koji se zove Tetka, koji pruža informacije o ishrani i zdravlju vrlo delikatno. Na osnovu njenih informacija možete znati sve o zdravoj hrani i kuhinji, pošto tamo ima gomila recepata i jela koja su korisna i zdrava. Tako da vam je to moja preporuka.

Mislim da je vegetarijanstvo nastalo negde na Tibetu. Tamo su monasi proučavali biljke i ocenjivali koje su dobre a koje štetne za ishranu, tako da se ti monasi dugovečni i večno mladi. Na njime se uopšte ne vide godine starosti, ovo ipak relativno, ali kao da svi imaju po četrdesetak godina, ali su zapravo mnogo stariji. Takpo da je to veliko čudo. Moja porodica praktikuje biljnu ishranu i ja sam ponosan na njih. To je dobra porodica koja mi mnogo znači, bez njih ne znam kako bih u životu funkcionisao.

Kompijuteri mogu biti štetni ako se koriste na loš način, ako se gledaju lascidne scene i prizori, što nije dobro.

To je sve za sada, dovidjence....

Comments

Popular Posts