Pages

Sunday, 19 October 2014

Da li je pravda dostižna?

Pravda je dostžna ja mislim tako, jer svakog snadje ono što je činio. To su dela koja mi vršimo u svom životu, ko je krao, ubijao i silovao, nije dobro prošao, jer Bog sve to vidi. Pravda za sve, ja sam za to. Da svi oštećeni u životu, dobiju od Boga utehu i da se snadju. To je dobro jer to pomaže nama ugroženima da se snadjemo, da nije toga ne bi se niako snašli i sve bi bilo zlo, a to zlo se urušava smo po sebi jer nije u poslušnosti Boga, jer to tako ide.

Zlo mora biti u poslušnosti boga jer se samouništava jer je samodestruktivno, zato je važno da se molimo Bogu da idemo na obrede, jer nas oni spašavaju i vode u bolje sutra. Tako kaže moja Mama, ko neveruje u Boga propada, a ko je uz Boga napreduje. Može postati veliki čudotvoraci i duhovnik i tako popraviti svoj život.

Pravda će biti dostižna i u ovoj našoj Vaseljeni jer Bogovi rade, jer se trenutno radi po mom mišljenju Kosmički Razvoj, koji će doneti bolje sutra za sve nas. Amin.

Do sledećeg čitanja, zdravo !!!!
Post a Comment

Copyright Text