Da li je pravda dostižna?

Pravda je dostžna ja mislim tako, jer svakog snadje ono što je činio. To su dela koja mi vršimo u svom životu, ko je krao, ubijao i silovao, nije dobro prošao, jer Bog sve to vidi. Pravda za sve, ja sam za to. Da svi oštećeni u životu, dobiju od Boga utehu i da se snadju. To je dobro jer to pomaže nama ugroženima da se snadjemo, da nije toga ne bi se niako snašli i sve bi bilo zlo, a to zlo se urušava smo po sebi jer nije u poslušnosti Boga, jer to tako ide.

Zlo mora biti u poslušnosti boga jer se samouništava jer je samodestruktivno, zato je važno da se molimo Bogu da idemo na obrede, jer nas oni spašavaju i vode u bolje sutra. Tako kaže moja Mama, ko neveruje u Boga propada, a ko je uz Boga napreduje. Može postati veliki čudotvoraci i duhovnik i tako popraviti svoj život.

Pravda će biti dostižna i u ovoj našoj Vaseljeni jer Bogovi rade, jer se trenutno radi po mom mišljenju Kosmički Razvoj, koji će doneti bolje sutra za sve nas. Amin.

Do sledećeg čitanja, zdravo !!!!

Comments

Popular Posts