Pages

Wednesday, 10 December 2014

Web marketing, socijalno dokazivanje kao način da se poveća konverzija vaših web prikaza.

Socijalno dokazivanje je važna stvar za konverziju vaših stranica. O tome ću kazati par reči.

Šta je socijalni dokaz online.


Socijalni dokaz je izjava korisnika vašeg sajta o vašoj usluzi ili proizvodu. To je jako važan elemenat koji krasi vaš web marketing. To je najčešće:
  • Izjava kupaca (Testimonials)-to je izjava kupaca o kvalitetima koje pružate online. Najbolje je da oni ostave svoje lične podatke kako bi sve bilo uverljivije.
  • Video izjava kupca-to je video sadržaj koji govori o vašim uslugama, on je još uverljiviji jer vide pravu osobu koja priča svoja iskustva o vašem proizvodu ili usluzi.
  • Online kritike-to su stvari koje možete tražiti od blogera ili od nekih web magazina da napišu iskrenu kritku o vašem sajtu ili usluzi, tako da možete postaviti i link do tih stranica.
  • Studije slučaja-to rade veliki autoriteti online, možete ih naći na internetu to su vlasnici velikih i poznatih blogova, kao što je kod nas Dragan Varagić ili Igor Tomić. Oni će to uraditi stručno i profesionalno. Takođe možete postaviti link do njihovih stranica.
To su neke stvari koje su neophodne za vaše socijalno dokazivanje online, čime utičete na vaše veće prisustvo na mreži, odnosno na Google.

Rezime.

Socijalno dokazivanje je jako važno jer izgrađuje poverenje kod kupaca i osnova za bolju konverziju vaših web stranica. Toliko o tome.
Post a Comment

Copyright Text