Moje patike.

Moje patike više nisu u modi. Danas se nose mnogo modernije marke i brendovi. Ja volim skromno da se odevam, mislim da je to najbolje. Jer ne želim da dajem gomilu novca na skupu garderobu. Tako možete i vi. Zašto? Jer je tako bolje, zbog opšte situacije u zemlji, možda bih imao i bolje da imam više para, ali tako je to za sada. Da li će se stvari promeniti kod nas, to niko ne zna. Bogataši koriste skupu garderobu i misle da su osvojili ceo svet, ali da li je to tako prosudite sami.




Moje patike su mi donele dosta sreće, jer pomoću njih se bavim sportom i izlazim sa svojim prijateljima koji su mi verni i dobri, tako da se nemam čega plašiti. Oni sa skupim stvarčicama žive u nekom svetu punom opasnosti, jer im trebaju sigurnosne kamere i ostala oprema za osiguranje života, meni to nije potrebno. Verujem u Boga i u dobrotu iznad svega, i to je to. Dovidjence...

Comments

Popular Posts