Da li ste se pripremili za zimu.

Da li ste spremni za predstojeću zimu, ako niste evo nekoliko saveta.

Zima je vrlo loša ako nemate toplu garderobu. Morate imati debelu zimsku jaknu ili kaput, koji će vas štititi od hladnoće i od predstojećih mrazeva. Ja vam predlažem da kupite perjanu jaknu. Mada one više nisu u modu ja vam je toplo preporučujem, zbog toga što je nepromočiva i što kroz nju neduva vetar, kao na primer kroz kaput ili neku tanku jaknu koja je trenutno šik. Zimski ogrtači po kući su neophodni ako vam je grejanje slabo, ali ako imate grejanje na gratsku toplanu to vam nije neophodno.

Ja mislim da je zima čarobno godišnje doba i da pomoću nje možete nučiti mnogo toga. Možete naučiti da cenite leto i da cenite dane kada nije sve vlažno i prokišnjavajuće. Ja sma uvek za leto i za more. Zimske čari su i klizanje i sankanje i skijanje , što je dobro ali morate se paziti od povreda jer su dosta česte. Te povrede mogu biti pogubne i možete završiti u bolnici. Što vam ja ne bi želeo.

Eto toliko za sada....

Comments

Popular Posts