Altruizam ili asketizam, izaberite sami?

Da li ste asketa ili altruista, to je na vama, ali postoji nešto što vas vodi u životu, a to je Bog. Budite sve ono što možete biti, ali sami uz Boga, jer je to misao koja mi je jako bliska. Ja sam pomalo asketa a pomalo altruista, mada više asketa, u nakom smislu, nisam apsolutno asketa, ali donekle se pridržavam nekih stari, što su elementi duhovnosti.

Poznavao sam čoveka koji je bio veliki altruista nije mario za Boga niti za Crkvu i Hramove, završio je jako loše jer ga je žena ostavila jer se vidjao sa zauzetim ženam, jer je pio i mnogo uživao u životu. Njegova misao vodilj je bila da se jednom živi, pa mislim da će on tako i proći, vrlo loše. Ja verujem u Večni život uz Boga.

Bog nam daje recepte za život, kako? Tako [to nam postavi scenu, ta scena je dogadjaj na kojem mi moramo doneti neku odluku, tu moramo biti mudri i doneti pravu odluku jer to je nešto jako važno. Moramo biti dobri i poslušni Bogu nikako mračnim silama, mada je i to razvoj ali donji. Ja sam za razvoj uz Boga.

Dovidjence....

Comments

Popular Posts